موسسه فرهنگی، هنری، رسانهای، آموزشی، تبلیغاتی وموسیقی آبانگان هنر پارسی یک مجموعه واحد متشکل شده از:
1: موسسه فرهنگی هنری آبانگان هنر پارسی به شماره پروانه: 4141 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (حوزه وزارتی) و شماره ثبت 42827 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی
2: کانون آگهی و تبلیغات آبانگان رسانه به شماره پروانه: 08017222 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
3: موسسه فرهنگی رسانههای دیجیتال (رسانه تعاملی و اینترنتی) به شماره پروانه به شماره ثبت 11250/50 در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران
4: مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر آبانگان هنر پارسی
5: موسسه موسیقی آبانگان هنر پارسی
6: موسسه تولید و پخش فیلم آبانگان هنر پارسی
از سال 1394 بهصورت رسمی و قانونی تأسیس و تا به اکنون فعالیت مینماید. این مجموعه در شرایطی رقابتی با رویکردی نوآور و پیشتاز در تحقق خواستهها از بدو تأسیس باکیفیت مطلوب ارائه خدمات مینماید. با افتخار اعلام میکنیم در انجام صحیح امور محوله، صداقت در گفتار و رضایت در اجرا، عاملی بوده رزومه فعالیتی خوبی را با اکثریت: ارگان ها، نهادها، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی به ثمر داشته باشیم. بهرهمندی از فرایندهای یکپارچه، باکیفیت، با صرف منابع کارآزموده انسانی و سختافزاری با اجرای فعالیتها به شیوههای نوین در کنار ارزیابی کارآمد و پشتیبانی فعال، نقش مؤثر و کلیدی را در رشد و توسعه این مجموعه داشته است. یقیناً برنامهای مدون و سیاستهای مدیریت اجرایی برای هر پروژه بهصورت مجزا و بدون تداخل همواره با همراهی مشاورین فرهنگی و اقتصادی با بهکارگیری اصول علمی، کنترل اثربخش در اجرا و زمانبندی با کاهش هزینههای مازاد قادر خواهیم بود زنجیرهای کامل از خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهیم.
شعار ما:
اولویت اول این مجموعه پیش از آنکه اقتصادی به کسب درآمد باشد، جلب رضایت است.
مأموریت اصلی ما تبدیل ایدهها به واقعیت با ارائه خدمات یکپارچه، متنوع و مقرونبهصرفه برای اثرگذاری بیشتر است.
از فعالیتهای قابلتوجه موسسه فرهنگی، هنری، رسانهای، آموزشی و تبلیغاتی آبانگان هنر پارسی ارائه خدمات درزمینهی فیلمسازی میباشد که برای تهیه چشمانداز پیشرفت یک سازمان یا شرکت اهمیت بالایی دارد تا کارشناسان بتوانند برنامهریزی هدفمندی برای توسعه داشته باشند.
این مجموعه با بهکارگیری ابزارهای نوین در تهیه، تولید و تدوین فیلمهای مستند بهصورت کاملاً علمی از پروژههای انجامشده و یا در حال انجام و مدیریت کمپین فروش در اغلب شرکتها همراه با کادری مجرب و تخصصی آموزشدیده در کنار تجربیات خاص خوبی را کسب کرده است.
همانگونه که در بخش قبل بیان شد عمده فعالیت این مجموعه منحصر به یک چرخه نمیباشد. کانون آگهی و تبلیغات آبانگان رسانه یکی از شاخه های فعالیت حقوقی و قانونی موسسه فرهنگی هنری آبانگان هنر پارسی میباشد وظیفه این واحد مدیریت تولید، پخش آگهی در رسانه ها و فضای مجازی و مدیریت روابط عمومی و تبلیغات میباشد. با این توضیحات ابتدایی میتوان گفت این مجموعه زنجیره کاملی از خدمات را رقم خواهد زد تا یکپارچگی فعالیتها همسو با اهداف مشترک گردد. برای توضیحات این بخش میتوان گفت: تبلیغات برای انتقال پیام خود نیاز به رسانهها دارد. رادیو، تلویزیون، مجلات و روزنامهها، اینترنت و قالبهای دیگر ازجمله این رسانهها به شمار میآیند. رسانههای مختلف به دلیل تأثیرات متفاوتی که بر مخاطب میگذارند، واکنشهای متفاوتی به دنبال خواهند داشت. شرکتهای تبلیغاتی از تلویزیون بهعنوان پادشاه تبلیغات یاد میکنند. دلیل این نامگذاری این است که بسیاری از مردم در طول روز چندین ساعت از وقت خود را به تماشای تلویزیون اختصاص میدهند و درصد کمی وجود دارند که به رسانههای دیگر اهمیت میدهند. در این شرایط پیام تبلیغاتی شما بهراحتی به میلیونها مخاطب فرستاده میشود. رنگ، تصویر و حرکت، ترکیبی فوقالعاده را تشکیل دادهاند که با جادوی آنها هر مخاطبی تحت تأثیر قرار میگیرد. برای همین دلیل است که اخبار، برنامهها، سریال ها، تبلیغات و هر آنچه که از این قاب جادویی منتشر میشود، تأثیر زیادی بر روی بیننده دارد. البته این نکته را نیز باید در نظر بگیریم که هزینه تبلیغات در تلویزیون بسیار گران میباشد. کسبوکارها میتوانند به اشکال مختلفی تبلیغات تلویزیونی داشته باشند ازجمله آنها میتوان به آگهیهای متداول، رپرتاژ آگهی، مشارکت و حمایت مالی در ساخت برنامه ها و تبلیغات در شبکههای استانی (راهی ارزانتر و البته با اثرگذاری محدودتر) اشاره کرد.
رادیو در میان رسانههای تبلیغی یکی از متداولترین ابزارها است. رادیو با ویژگیهای منحصربهفرد خود نظیر قابلیت سیار بودن، مطابقت با حال و هوای هر فرد و مهمتر از همه درگیری فعالانه مخاطبان با رادیو در برنامههای مختلف (در مقابل تلویزیون که رسانهای انفعالی است)، شرایطی برای ایجاد رابطه صمیمانه و با سرعت زیاد میان شرکتها و مخاطبان ایجاد میکند. کسبوکارهایی که تبلیغات تلویزیونی دارند میتوانند با تبدیل موسیقی متن تبلیغ خود به یک تبلیغ رادیویی از این امکان بهره ببرند؛ زیرا تحقیقات ثابت کرده ۷۵٪ مصرفکنندگان با شنیدن تبلیغ رادیویی تصویر آن را در ذهن خود تصور میکنند. همچنین در بازاریابی یکپارچه –که ویژگی اصلی در آن دوام است- میتوان از رادیو بهره برد، در تبلیغات رادیویی نیز همان اصول تبلیغات تلویزیونی (اثربخشی، ساعت پخش و …) حاکم است.
رزومه فعالیتی تولیدات آگهی در بخش قبلی به استحضار تقدیم گردیده است، بیش از هر زیادهگویی مطالبی جهت آشنایی شما سرور گرامی با انواع تبلیغات رسانهای بیان گردیده است که این مجموعه با در اختیار داشتن اصحاب رسانه و کارشناسان کارآزموده و با ارزیابیهای مستند بهترین مشاوره را به شما خواهند داد تا به بهترین بهرهبرداری تبلیغاتی موردنیاز خود در رسانه دستیابید.
این مجموعه با دیگر همکاران خود در این زمینه تعاملات کارسازی را دارا میباشد از باکسهای مختلف موجود در تفاهم مستقیم با سازمان بازرگانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران فعالیت مینماید.
تبلیغات محیطی را بیشک قدیمیترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابلاجرا برای تبلیغات که در تیررس بینندگان است اطلاق میشود. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوسها و … گونههای مختلفی از تبلیغات محیطی به شمار میروند. یکی از مزیتهای فوقالعاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانههای تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و نمیتواند چشم خود را از رنگها و طرحهای اطراف خود بپوشاند. در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت: رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم میآورد. تبلیغات محیطی بهعنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی مؤثر در انواع تبلیغات تجاری، فرهنگی و اجتماعی بهوفور در مکانهای مختلف استفاده میشود و همه ما کماکان با آن سروکار داریم. تبلیغات محیطی در مقایسه با تبلیغات رسانهای مطبوعات، رادیو، تلویزیون این مزیت را برای تبلیغکنندگان دارد که مخاطبان و بینندگان آن، همه شهروندان را شامل میشود.
این مجموعه با در اختیار داشتن فضاهای تبلیغاتی فراوان در مراکز خرید، تفریحی و تجاری در کنار همکاری با دیگر همکاران خود به صورت کارگروهی آمادگی ارائه خدمات را دارا میباشد.
ازجمله رزومه فعالیتی این مجموعه میتوان به:
عكاسي امری است آميخته از تخصص، هنر، تجربه و صنعت. درفروش سه اصل وجود دارد اول ماندگاري دوم كيفيت و سوم قيمت است، با توجه به این سه اصل، عکس بهتنهایی میتواند در کسری از ثانیه محصول را به مشتری معرفی کرده و در ذهن مشتری خود را جای دهد. بازرگانان، تاجران، توليدكنندگان و صاحبان صنعت براي معرفي خدمات تصميم دارند كه در كمترين زمان و با بهترین زبان، جامعه هدف را از خدماتشان مطلع سازند و چرخ اقتصادشان را به چرخش درآورند، براي اين امر از متخصصان امر كمك جسته تا به هدفشان نزديك شوند.
بهترين راه برای نفوذ به عمق افکار مشتری نزديك كردن ايشان به خريد و مجاب كردن جامعه از زبان تصوير كمك میگیرند خواه تصاوير پياپي (فيلم) و يا يك عكس شفاف و ساده و گويا باشد. چگونگي اين امر در دستان هنرمند يك عكاس است، او با در دست داشتن ابزار، تكنيك و علم زیباییشناسی همچون يك نقاش اثر منحصربهفردی براي نشان دادن محصول خلق میکند. تمامي اين امور تنها در يك استوديوي حرفهای و يك آتليه مجهز با امكاناتي منحصربهفرد، منابع نورپردازی دقيق، با شناخت علمي محصول و روانشناسي بازار و دوربینهای Large format و Medium format با بکهای دیجیتالی با دامنه وسیع میدان رنگی و توسط لنزهای تخصصی مسلح به علم نانو و کیفیت بسیار بالا صورت میپذیرد.
اميد است كه درراه رسيدن به اهداف عاليه تجاري خود از محصولات و زحمات در قاب طلايي كه در نزد متخصصان و هنرمندان صاحب سبك اين مجموعه است پردهبرداری نماييد.
برخی از پروژههای انجامشده عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به شرح ذیل خدمتتان تقدیم میگردد.
1-موسسه خدمات چاپی ممتاز 2-شرکت ادویه درسا 3-موسسه خدمات چاپی انصاری 4-موسسه خدمات چاپی آل نبی 5-شرکت بابا صنایع 6-ROtti7-چرم نگار 8-ممتاز سهند 9-شرکت فنآوران زرین 10-خودروسازی فارس (شرکت متین خودرو)11-مجموعه درمانی نور (دکتر گلسرخی)12-Istak13-شرکت تولیدی مبلمان پلیمری همیشهبهار 14-شرکت تولیدی مبلمان پلیمری ماندگار 15-شرکت تولیدی مبلمان پلیمری تکنو بلانک 16-محصولات peransli17-موسسه چاپ تاج بان 18-شرکت ابریشمکار 19-شرکت صنعتی بازرگانی صحت 20-پیر پارس 21-تجهیز لوازم لوکس بهداشتی پرشین استار 22- محصولات زرماکارون 23- هتل استقلال 24- محصولات شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا
پیشرفت هر جامعه رابطه مستقیمی با تخصصی شدن علوم در آن دارد. صاحبان کسبوکارها قبل از تخصصی شدن علوم تبلیغات را بهصورت سنتی انجام میدادند اما پس از تخصصی شدن علوم علمی تحت عنوان تبلیغات در کنار تجارتها به وجود آمد. مشاور تبلیغاتی به متخصصین حوزه تبلیغات گفته میشود. مشاوره تبلیغاتی پیشنهادات و ارائه خدماتی میباشد که تبلیغات را بهصورت علمی و مبتنی بر تجربیات موفق جهت میدهد درنتیجه منجر به افزایش سودآوری و جذب مشتری خواهد شد. مشاوره تبلیغاتی درواقع شامل فرآیندی علمی است که با تحقیقات و پژوهش آغازشده و پس از طی مراحل تحلیلی منجر به ارائه راهکار میشود. در بسیاری از موارد شرکت ها ترجیح میدهند از یک آژانس تبلیغاتی با سابقه برای مشاوره و تبلیغات کمک بگیرند. ا ین امر بنا به تجارب فراوان کارگروه موسسه فرهنگی هنری آبانگان هنر پارسی و کانون آگهی تبلیغات آبانگان رسانه میسر شده است که همراه با سابقه خوبی برای مشتریان خود در طول مدت زیاد باشد.
از نظر فنی می توانیم بگوییم که طراحی گرافیک یعنی هنر ارتباط بصری از طریق عکس های متنی، نمادها و کارهای هنری که وظیفه انجام آن به عهده ی یک طراح گرافیک می باشد ؛ در واقع طراحی گرافیکی زمانی پدید آمد و از آن سخن گفته شد که این افراد توانایی های خود را با ما به اشتراک گذاشتند. باید بگوییم که طراحی گرافیک چیزی نیست که در سالهای اخیر به وجود آمده باشد بلکه در گذشته نیز وجود داشته است اما امروزه به اوج شکوفایی خود رسیده است. طراحان گرافیک، مفاهیم بصری را با استفاده از نرم افزار کامپیوتری و یا دست ایجاد می کنند. آنها با این کار سعی دارند تا ایدههای الهام بخش خود را پیاده سازی کنند و در اطلاع رسانی و ارتباط با مصرف کنندگان و زیباسازی دنیای پیرامون استفاده کنند. آنها طراحی و توسعه هویت بصری شرکتها و مؤسسات و کسبوکارهای بزرگ و کوچک در اختیاردارند. خلق دنیایی زیبا از رسالت های یک طراح گرافیک است. مجموعه موسسه فرهنگی و تبلیغاتی آبانگان با دراختیار داشتن کادری مجرب از افراد خلاق طراحی این بخش را برای همکاران و مشتریان خود مدیریت مینماید که مسبب افتخار همکاری با دستگاه، شرکتهای زیادی شده است.
مدیریت فضای مجازی را بیشک جدیدترین روشهای تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات مجازی به عناصر کدینگ قابل بازدید که در تیررس بینندگان است اطلاق میشود. رسانههای نوین و دیجیتال گونههای مختلفی از تبلیغات رسانهای و عمومی به شمار میروند. یکی از مزیتهای فوقالعاده تبلیغات مجازی که باعث برتری آن با سایر رسانههای تبلیغاتی دیگر گردیده این است که با مدیریت درست میتوان مخاطب را شناسایی و خوراک موردنیاز او را تأمین کرد و آمار بازدید تصاویر مدنظر را بر همان اساس افزایش داد و بازدیدکننده نمیتواند چشم خود را از رنگها، طرحها، مطالب و تصاویر مدنظرش بپوشاند. در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت: رسانههای مجازی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول، خدمات و… جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان بهصورت مستقیم فراهم میآورد. گروه رایانهای موسسه با داشتن دانش و تجربه بالا در خصوص جدیدترین سیستمها و استاندارهای روز دنیا شمارا در امر مدیریت فضای مجازی، مدیریت تولید محتوا و نحوه بارگذاری همیاری خواهند نمود. اعضا کانون درزمینهٔ طراحی پرتالهای ارائه خدمات و پشتیبانی به شرکتهای متعددی را در زمینههای متنوع فرهنگی، آموزشی، صنعتی، تولیدی، تجاری و خدماتی در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و بودجه در نظر گرفتهشده برای طراحی و برنامهریزی صورت میپذیرد. طراحی، اجرا و پشتیبانی بهروزرسانی رابطه مستقیمی با شناخته شدن در موتورهای جستجو و پیشی گرفتن از رقبا دارد. در طراحی علاوه بر نیاز بهسرعت بالای بارگذاری صفحات در عین زیبایی، میبایست به استفاده از کلمات کلیدی و تکنیکهای سو باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان شود. هدف ما طراحی حرفهای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی فضاهای موجود مجازی در حداقل زمان و هزینه است. فرآیند انجام کار پس از قرارداد شامل انتخاب قالب، دادن اطلاعات لازم از سوی مشتری، تأمین محتوا، مشاوره و ارائه راهکارهای لازم، درنهایت پیادهسازی است که در کمترین زمان ممکن انجام میشود و در مرحله آخر پشتیبانی است که جزو مراحل مهم محسوب میشود. امید است بامطالعه و برنامهریزی اجرایی همکاری خوب و بلندمدتی را در کنار یکدیگر داشته باشیم. اینترنت دارای سریعترین رشد ارتباطات بازاریابی است و در حال تبدیلشدن به رسانه غالب بازاریابی در آینده نزدیک است. از مزایای رسانههای آنلاین میتوان به هزینه پایین، هدفمند بودن، جهانی بودن، تعاملی، اثربخشی بالا (به دلیل امکان هدفگیری دقیق مشتریان بر اساس رفتارها، سوابق، علایق و جغرافیا) و… اشاره کرد. همچنین اینترنت این را امکانپذیر ساخته است که کوچکترین شرکتها به بازاری در گستره جهانی دسترسی داشته باشند.
از انواع تبلیغات اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
بنرهای تبلیغاتی
بنرهای تبلیغاتی تبلیغات را در وبسایتهای خاص نمایش میدهند و معمولاً بر اساس CPM (cost per thousand views) فروخته میشوند. اما نکته مهم دربارهی بنرهای تبلیغاتی این است که زمانی که تبلیغ به نمایش در میآید (اصطلاحاً load میشود) ممکن است کاربر (عمداً یا به دلیل شلوغی صفحه) آن را مشاهده نکند. این مشکل با استفاده از ویدئوها و ویجت ها قابل حل است.
نکات کلیدی برای موفقیت در استفاده از بنر های تبلیغاتی عبارتاند از:
بازاریابی موتورهای جستجو Search Engine Marketing SEM
موتورهای جستجو یکی از معمولترین راههای افراد برای یافتن اطلاعات و محصولات موردنظر میباشد. گوگل موتور جستجوی برتر در میان موتورهای جستجو است. تبلیغات مبتنی بر موتورهای جستجو (مانند Google AdWords جذابیت زیادی پیدا کرده است. زیرا هزینه پرداختی بر مبنای عملی خاص مانند کلیک می باشد و این نکته افراد را مطمئن میکند که کاربر واقعاً تبلیغ را دیده است و ثانیاً آن را انتخاب کرده است.
درمجموع، تبلیغات مبتنی بر جستجو سریع، مؤثر است.
بهینهسازی برای موتورهای جستجو Search Engine Optimization SEO
SEO، فرایندی است برای بهبود حجم مراجعه به وبسایت از طریق مرورگرهایی مانند گوگل و یاهو. برای یک وبسایت، ظاهر شدن در صفحه اول نتایج جستجو ایده آل است. عوامل مختلفی برای تأثیر بر محل جایگیری وبسایت ها مثل محبوبیت، محتوا و ساختار در جستجوهای طبیعی وجود دارد.
بازاریابی ایمیلی
هنوز هم با همه ی معایب این روش، بازاریابی ایمیلی به عنوان یک ابزار مناسب مطرح است. البته در صورتی که کاربر خود علاقهمند به دریافت ایمیل باشد و نه ارسال کورکورانه. نکته مهم دیگر شخصیسازی ایمیل است که اثرگذاری ایمیل را افزایش میدهد.
رسانههای اجتماعی
رسانههای اجتماعی که به نام وب ۲ (Web 2.0) یا محتوای کاربر ساخته (user-generated content) نیز نامیده میشود، این کارکرد جدید وب امکان گفتگو و تعامل را میان افراد ممکن ساخته و به افراد قدرتی داده که قبلاً در دست رسانههای متعارف بود. اگر کاربری از محصولی خوشش بیاید میتواند آن را تبلیغ کند (دقیقاً همان روابط عمومی در بازاریابی) و از هزاران تبلیغ مؤثرتر باشد.
رسانههای اجتماعی چگونگی دریافت اطلاعات توسط مصرفکنندگان را تغییر دادهاند و درک اینکه چه چیزی معنای برند را مدیریت میکند متحول کردهاند. بهعبارتدیگر، موفقترین شرکتها آنهایی هستند که به کاربران اجازه میدهند برند آنان را مدیریت کنند و بیش از اینکه درک از برند توسط شرکت اعمال شود توسط تجربیات مشتریان منتقل گردد. با این روش مشتری در تعامل با کسبوکارها قرار میگیرد و با کسبوکار ارتباط مستقیم دارد، همچنین کسبوکارها ترجیحات مشتری را متوجه میشوند و سریع بازخور میگیرند و با حتی هزینهای کم به انبوهی از ایدههای مناسب دست پیدا میکنند.
Accordion Content